Torsdag morgon!

Godmorgon!

Känner att jag vaknat på min bättre sida idag! Om jag nu har någon sämre sidag? Nej jag bara skoja, haha! :)
Mår en aning bättre idag, eller egentligen mycket bättre. Vilket är skönt.
Vädret där emot verkar vara på samma tråka humör, som igår.:(. Himlen är svart, och der regnar..
Tråkigt. Men då har jag en alldeles perfekt anledning till att inviga min nnya höstjacka.
Tyvärr får ni ingen förtitt här på bloggen, men bild kommer senare idag. Ni kommer nog bli
förvånade för färgv alet. Själv är jag fortfarande förvånad över färgen. Mer om det senare!
Håller på och plattar mitt hår som till en början såg ut som en lockig lejonman. Börjar dock
se lite normalt ut nu. Hehe, tur det! '

Vi hörs senare! :)
 


Haha. Bild tagen i Måndags då jag och Emm skulle hämta August och Maja på dagis.
August skulle bestämt cykla hem, så ja fick cykla dit cykeln! ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0