Snart Ida.

Regnet öser ner utanför mitt fönster, rätt mysigt. Så länge man inte måste gå ut.
Har inte varit utanför dörren idag ännu, vilket är rätt ovanligt. Men de har för en gångs skull inte gått någon nöd på mig.Jag och August har spelat spel,lekt lite och jag har småplockat lite på rummet. Sånt man skall göra sånna här dagar. Mamma är iväg och handlar och pappa är på någon konsert. Mamma skall hämta upp Ida påvägen hem, sen blir de till att äta. Får se vad vi sen skall göra? Något inne antar jag, sålänge vädret är såhär iallafall.

Så är läget just nu, vi hörs om en liten stund!(:





Ah där kom det 2 bilder, på oss också! (:


Kommentarer
Postat av: liiisaaah den bästa? ;D

Svar: konfirmation är inte så roligt.. hahaha

dsm din blogg var oxå fin (Y)!

2010-08-03 @ 23:25:14
URL: http://lisahelgersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Sötnos! :D <33333

2010-08-04 @ 23:04:10
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0