Småplock!

Hej igen!

Börjar bli trött på all dess småplock, känns som jag inte gör mycket annat än att plocka och städa på mitt rum. Men vill man ha ett fräscht rum, och kunna ha vänner eller huvudtaget nån mänsklig varelse inne på rummet måste man väl. Sänder en tanke till alla dom med stort hus.. Puh, att jag bara har ett litet rum!

 Kvällens planer verkar bli att va med Nadja. Skojj. Får se vad vi hittar på, skall försöka ta kort. Men jag glömmer alltid bort att ta kort, för tiden går så snabbt och sen när man är på väg hem kommer jag på mig själv. Nästan så jag skäms när jag sitter här och skriver utan någon ny bild..


Har även hunnit med lite lek med webcam. (: hah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder :) <3

2010-08-12 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0