Rubrik!

Godkväll kära blogg! ;)

Sitter i soffan och små kollar lite på Tv och bloggar samtidigt. Har fått en jobbig illamåénde.. Vill inte bli sjuk nu!? Har iallafall haft en trevlig kväll ute. Jag och Emma drog till maxi förut, för att kolla skolsaker. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att dra in till stan efter skolan imorgon istället. Vi har träffat Calle och Jesper ute, så vi snacka med dom ett tag. Innan Calle drog hem, men Jesper stanna en stund. Kul kväll iallafall.

Det här inlägget har tagit mig hur länge som helst att skriva.. På grund av att jag kollar på Tv samtidigt.. Så skall se klart på tv nu, och konsentrera mig på en sak . Vi hörs Puss


Morgontrötta tjejer på båten i vintras.. <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Det ser ut som att jag har rött läppstift :S <3, btw du är finast! <3333

2010-08-25 @ 17:04:14
URL: http://idaalickhammerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0