Regn regn..

Kom precis hem från en runda på stan. Blev genomblöt efter min lilla cykeltur hem. Regnet vräkte ner.. Börjar tyvärr bli till en vana nu. Tråkigt men sant. Dom små stunder med sol, får man väl njuta av!:) Jag och Emma gick iallafall runt på stan en bra stund. Fick dock inte med oss något hem. Lär nog bli stan något i helgen också. Behöver hitta träningskläder och jeans. Kanske att jag skall ge upp skolsaker? Får se hur det blir.

 Är så otroligt trött att jag vet inte vad jag skall ta mig till. Vet inte vad det beror på? Kanske omställningen från sommarlov till verkligheten? Nåt är det iallafall. Så det var rätt skönt att komma hem.

 Snart blir det mat, sen en skön hemmakväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0