Redan vaken!

Godmorgon! Inte varje dag man är uppe såhär tidig, inte på sommarlovet iallafall.

Skall snart gå upp och göra mig i ordning, packa en väska vi blivit tillsagda att ha med oss och äta frukost! (:
Har kanske inte nämnt de här förut, men jag skall på kick of idag. Ut till en av killarna i klassen som bor ute i Gammelgarn. Dit hela klassen är bjudna. Vet inte riktigt vad vi skall göra och så, men de får vi väl se!
Skall försök ta massor av bilder, som jag kan bjuda er på senare ikväll.

Hoppas vädret vänder, som de enligt SMHI skall göra!

Skall börja göra mig i ordning nu, vi hörs senare idag!


PUSS på er! :)


Haha Bild från musiken i skolan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg



http://smekizz.blogg.se

2010-08-04 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0