Norrköping!

Godkväll kära blogg!

 Anna frågade tidigare idag om det var Kolmården vi skulle på? Självklart var det så, vi befinner oss i Norrköping och imorgon och på Tisdag blir det Kolmården som gäller. Så här får du en länkning Anna!

 Vi har haft en mycket trevlig kväll, vi åt en god middag här på hotellet, eftersom ingen av oss orka gå iväg. Jag,Samuel och Amanda gick upp och gymma lite innan vi tog ett varmt kvälls dopp i bubbel poolen.

 Vi har precis krupit ner i sängarna och snart blir de sleep time. Vi skall upp tidigt imorgon för att hinna med frukosten och för att komma iväg i tid.





Lite bilder från min kväll! (:

Nu skall datan stängas av, så skall jag lägga mig och smsa lite! :D
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Teresehh

Oh, senaste gången jag var på Kolmården var jag typ 6 år ;) Och det var typ 40 + grader ;O!

2010-08-15 @ 23:27:44
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Teresehh

sv; alltså, jag kommer inte ihåg så mycket för det var väldigt länge sedan! Men vad jag kommer ihåg, så var det väldigt kul! Då (jag vet inte om det finns samma saker kvar) fanns det att man kunde rida häst, klättra på en massa höga saker, gå en lååång promenad och se på massa söta djur. Också var det jättevarmt. Men jag komer inte ihåg så mycket.. Men vad jga kommer ihåg så var det kul för mig :) (närjagvarliten)

Kram!

2010-08-16 @ 12:24:16
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0