Min dag!

Hej på er!

Vilken dag. Har inte krävt så mycket från min sida, kan man väl tro . Men att passa en 4 åring kan också kräva en del. Men vi har haft en trevlig dag. Var först på badet i nån timma. Gick sen hem och duscha och åt mat. Fick sen lite bråttom bort till kusin. August somna i vagnen, så jag fick smyga in till Clara sålänge medan han sov i vagnen utanför. Både Max och lilla Hugo sov också, så vi fick en liten pratstund utan dom små en stund. Trevligt. Sen vakna dom alla efter hand och vi fikade och dom öppna paket. Sen har vi lekt. Byggit med lego, pruttkudde, små djur ah allt dedär. Haha.

Pappa kom sen och hämtade oss och nu ligger jag här och latar mig i sängen.

Vi hörs snart igen! (:


Vi bjuder på en liten halv knasig bild! (:

PUSS


Kommentarer
Postat av: clara

Tack igen!! Och du pruttkudde rouls!! Max skrattade ikväll så han ramlade omkull efter en kanonprutt! Så sjukt kul!

2010-08-01 @ 21:08:24
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha, pruttkuddar är roliga dom! Gulliga Max, kul att han gillade den iallfall! (:

2010-08-01 @ 21:49:00
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0