Min dag!

Godkväll på er!
Min kamera har aldrig varit så full med bilder på djur som den är just nu. Men de är kul att ha bilder, att kunna kolla tillbaka på. Så har precis lagt in alla bilder i datan för att imorgon kunna ta ännu fler.

 Vi har haft en super dag! Har aldrig varit på kolmården tidigare, men en upplevelse som även jag blev fascinerad över. Det som jag gillade mest var safari turen i bil och delfin showen. Det var något utöver de vanliga. Tråkigt nog fick vi väldigt dåliga platser på showen pg.a mycket folk så vi sattsar på bättre imorgon. Skönt att vi har en hel dag till på oss. Safari turen var cool. Det gick bland annat en giraff precis vid våran bil, och jag insåg då hur söta dom är. Haha. Tror mina favorit djur efter den här dagen är Giraff,Zebra och Lejon.

 Under dagen har även vänner till familjen också anlänt i Norrköping, utan vårt vetande. Dock väldigt trevligt. Vi har varit ute och ätit på en Kina restaurang, badat bubbel-pool, gymmat och bastat, det vill säga en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0