Måndag!

Godmorgon på er!

Då var det dags för en ny vecka igen! Är inte den piggaste, eftersom jag åkt på
världens förkylning.. Nästan så jag blir rädd för mig själv bara jag öppnar munnen.
Eftersom jag är tjock i både näsa och hals, hes och ibland har jag ingen röst alls.
Så det är alltid lika kul att höra hur man låter? Lite som en överraskning!..


Skall sätta fart och göra mig i ordning nu! Har en känsla av att jag kanske behöver
mer tid idag än annars.. Vi hörs efter skolan idag! Slutar 15.15!


Puss



Kommentarer
Postat av: josefine

Kika in och anmäl dig i dagens blogg! Vinnaren får ta del av mina femtusen unika besökare. Det kan bli du!

2010-08-30 @ 06:41:32
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0