Lockigt hår.

 

 Lätt och smidigt sätt att få lockigt hår!

  1. Fläta håret i handduks torkat hår. För att få lockigt från hårbotten krävs inbakade flätor.

  2. Låt dem torka. Brukar använda mig av hårfön i slutet, för att få bort sista fukten.

  3. När flätorna torkat, ta då ur dom .

  4. Spraya och styla som du själv vill.

  

Lätt vågigt hår, med hjälp av plattång!

 

  1. Platta igenom hela håret.

  2. Platta och dra inåt för att få lätt lockigt hår. Pröva gärna med att platta utåt också. För motsatt resultat.

  3. Spraya!

    Mina favoriter!

    Kräver dock längre hår än vad jag har.. Men så fort jag sparat till lite längre hår, så!

     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0