Lite uppdatering!

Hej på er!

 Hoppas ni haft en bra dag och en minst lika bra kväll. Här har huset varit fullt hela dagen, med barn som sprungit ut och in , medan dom vuxna fixat med vår mur. Det blev hämtmat till min stora lycka. Jag är ironisk.. Pizza dessutom. Drog ut runt 8 tiden med Emma och vi har haft en mycket trevlig kväll. Sitter just nu i soffan och umgås med alla här hemma. Vi har gäster som skall sova kvar, så blir nog så att jag får sova inne vid bror inatt. Så dom kan ha mitt rum! (;


Haha vilken vacker bild på mig! (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför äter du inte snabb mat? :O

2010-08-21 @ 22:57:51
Postat av: Teresehh

sv; Haha :D jäääaah :P!

2010-08-21 @ 23:00:16
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0