Kläder!

Nu är min nya garderob fixat! Skönt. Jag fick lust att räka alla mina klädesplagg när jag ändå höll på. Jag har ingen aning om vad som är normalt och inte? Så hade varit kul om ni kunde kommentera hur många plagg ni har? Så jag kan få en liten inblick. Nåja, jag räkna inte med underkläder,strumpor eller pyjamas nu. Slutsumman blev 84. Då har jag förmodligen kläder ute i tvättstugan också..

 En annan lite konstig sak som jag kan dela med mig av.. Är att jag är verkligen ingen klännings-tjej. Har bara klänningar på mig när jag verkligen måste, skolavslutning,julafton, midsommar you name it! Ändå har jag lyckas samla på mig 15 klänningar?? Galet ju.


Kommentarer
Postat av: alva hörnestam.

du har också en jätte fin blogg, fortsätt gärna kommentera och läsa min :-)

2010-08-21 @ 18:13:32
URL: http://alvakriistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0