Känner mig bortglömd!

Konstigt!

Jag och Emma bytte ju klass i våras. Trotts ungefär 5 månader , står vi fortfarande
inte med på klasslistan? Det betyder att vi aldrig får några papper, bänkplatser, m.m.
Det skulle helt enkelt inte märkas om vi inte var där? Är inte det lite konstigt?!
Det är iallafall något som stör mig på olika sätt. Idag tillexempel så visste inte
vår nya Teknik/Fysik lärare vem vi var? Vikarier som går efter klasslista, undrar ju också vem vi är?
Det gör även att jag och Emma missar en massa information eller åtminstonde får den mycket senare än alla andra. Ingen verkar ju fixa till det heller. Jag menar det kan ju inte vara så svårt att bara lägga till oss på en lista? Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0