Inga bilder, på den här datan..

Hej på er!

Har precis fyllt på min energi med lite mellis. Skolan idag har varit bra. Lite problem med vårt schema har det varit ända sen i Tisdags.. Men idag blev allt ändrat en tredje gång, hoppas det blir så nu. Sista lektionen var SO vi hade vikarie. Han blev så trött på vissa i klassen, så han tog med oss till en lekplats? Haha, det säger det mesta.
Vi har även haft Tyska idag för första gången sen innan sommaren. Vi har ju ny lärare nu , eller ny och ny. Men har aldrig haft han i just det här ämnet förut. Vi hade iallafall genomgång på allt från 7;an och förvånansvärt så kunde jag allt :oo. Är rätt stolt. Så det kommer nog gå bra, vill ju bli bra på Tyska! (;.

Skall gå och fixa mig nu, sen skall jag cykla ner till stan med Emma. Det behövs införskaffas lite skolsaker.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0