I do it, again..

Godmorgon! Har drömt mardrömmar hela natten, har vaknat med ett och annat ryck till och från.

 Oh, förlåt för den kassa uppdateringen från mig igår.. Men jag hade ingen tid alls. Så får bli en snabb-repris på går dagen nu istället. Jag var med Emma hela dagen. Vi for bland annat ner till stan, där Emma klippte och färga håret. Hon är näst intill lika blond som jag nu! :D Väl hemma vid henne igen åt vi en god middag tillsammans med hennes mamma. Vi fixade sen oss och drog ut.

Kvällen bjöd på många skratt, och inte minst då en lite mer pinsam sak hände.

 Kom hem rätt sent och då snacka jag med mamma och pappa en stund, innan det blev dags att gå o lägga mig.

 Idag lovar jag dock mer uppdatering!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0