Home Sweet Home!

Godkväll på er!

Har rätt nyligen kommit hem , efter en hel dag på resande fot. Skönt. Visst var det bra att jag fixade blogg-vikarie idag?? ;) Haha. Emma ställde upp ännu en gång. Så Tack , än en gång! Hon visade även sina talanger i Bild. Genom att rita en ur cool karta vart jag befann mig. Hihi. Båtresan hem gick snabbare än vad jag trodde, det tog to.m kortare tid än vad det skulle ha gjort, så det var ju skönt.

Nu skall jag snart gå och lägga mig. Pappa tycker vi skall börja träna inför skolan nu.. Kanske finns det någon poäng i det. Men imorgon skall jag minsann sova ut, slippa känna tid press för att frukosten. Det är nog de bästa med att få vara hemma , det och sin egna säng! Haha.

 Godnatt på er! Vi hörs imorgon igen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0