Hemma igen!

Hej på er!

Har rätt nyligen kommit hem från en runda på stan. Fick med mig ett och annat hem.
Stan har inte bara varit mysigt och roligt utan rätt jobbigt också. Har haft huvudvärk,
halsont och allmänt slö. Så det var skönt att komma hem igen! Nu taggar jag inför kvällen!


Måste bara berätta en sak
. När vi var och skulle hyra en film, så satt pappa o jag kvar i bilen.
Då ser vi en stackars gubbe som har tabbat bort sin bil.. Så vi hjälpte han att leta, men stackarn
hittade den inte. :/. Han var gammal och sliten, så jag hoppas verkligen han hittade den!


2 tröjor från H&M!


 
2 par jeans. Från H&M och JC.


Titta vilken farlig figur som satt bevd mig i bilen.! Fick inte kalla han August längre, och istället kalla han Spindelmannen! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0