Första dagen!

Hej Hej!

Då var första skoldagen avklarad! Det var skönt att träffa alla igen, och att skolan nu är full med nya förvirrade 7or. Gör att jag lätt tänker tillbaka för ett år sen, då det var jag som sprang runt helt förvirrad. Vissa lyser det t.om osäkerhet om, stackarna.. Men det går fort över! ;) Vi har haft en dag bara med klassen, och har jag förstått det rätt så har vissa klasser haft vanliga lektoner?  Så det var ju skönt att vi slapp det.
Vi har gått igenom mycket som man skall tänka på mm. Fått våra nya skåp, skol mattrial, ah allt som kan behövas helt enkelt! Fick även veta vårt nya schema, vilket jag än så länge gillar. Inte alls speciellt långa dagar, och det känns viktigt. Blir så drygt med långa dagar annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0