Dålig updatering

HejHej!

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men har verkligen haft fullt upp. Har egentligen ingen tid att skriva nu heller, men får skynda mig lite. Jag sov hos Ida inatt och därmed inget inlägg igår kväll. Vi var och köppte godis som vi sen åt medan vi spela kort och snacka. Somnade sent inatt och vaknade vid lite över 11. Vi hade jätte roligt. Så tack för en rolig kväll/natt  Ida! <3. Hon skulle till stranden nu och jag skall va med Emma så jag for hem direkt efter vi hade gjort oss i ordning.

Har nu packat upp mina saker och duschat. Emma kommer när som , så vi får väl se vad vi skall hitta på.

Jag tänkte skriva ett inlägg om går dagen senare ikväll, med massor av bilder som vi tagit och så! Så ni får vänta tills
ikväll.

Vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Vi hade super kul! :D <3 puss!! <3333

2010-08-05 @ 16:34:55
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0