Bus väder!

Vilket väder! Det ordagrannt öser ner utanför mitt fönster.. Mamma var så snäll och
hämtade mig och Emma i skolan. Tack! Vad blöt och inte minst slutkörd jag hade vart annars.. Motvind också! ;)

Skolan idag har varit helt OK. Vi började ju som sagt
med vanliga lektioner idag. Skönt på vissa sätt. Började med Fysik sen rullade dagen på med
Bild, Gympa, Matte, Musik och till sist Hemkunskap. Musiken idag, haha säger jag bara.
Det var grymt roligt. Vi skulle sjunga en massa sånger, och helt seriöst tror verkligen
inte jag skrattat så mycket i skolan tidigare. Tack vare Linus. :) Har mått dåligt hela dagen
på grund av min mage.. Usch! Skall ha en hemma dag och bara ta det lungt nu. Hoppas på så sätt att
det går över.

Har precis tagit en dusch och skall snart packa upp gympaväskan. Vi hörs senare!


Bild tagen några dagar innan sommarlovet!
(Jag,Maja och Ida! (: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0