Barnvakt!

 


Har haft en riktigt bra dag. Cyklade ner till stan med Emma förut vid 11 tiden. Fick med mig en plattång hem.
Träffade även Nadja,Jesper och Orre. Det var nämligen så att jag och Emma åt glass, så kommer Nadja fram och totalt överraskar mig. Hon skrämmer mig , så det enda jag får ut är att skrika? Skämde på så sätt ut mig en aning för hela stan. Haha. När vi väl kom hem, drog vi och hämtade August och hans kompis Maja på dagis. Vi har tillsammans med dom haft en rolig eftermiddag tillsammans. Lekplatser, och massa annat skoj. Mycket trevligt! ;)

Skall snart äta, sen blir det ut och avsluta sommarlovet på något bra sätt! :)
Puss och Hej!

P.S Bilder kommer senare.

En kanske passande låt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0