N.E.E <3

Hej på er!

Jag som skulle vara bra på att uppdatera er idag.. Men jag har haft annat för mig, och har inte haft tillgång till data.
Ni förstår nog! :) 

Jag och Emma cyklade in till stan och mötte upp Nadja, sen gick vi alla 3 ner till glassbaren.
Vi åt vår glass och pratade lite, om allt möjligt! Sen har vi gått genom halva stan känns det som, vi har tagit massa kort och haft jätte roligt! Vädret var ju på topp så vi tog tillfället i akt, eller vad man säger! :)

Sen vid 2 tiden, cyklade jag och Emma mot Team Sprortia, Maxi & sko kanonen. Blev även stoppade på vägen hem, av tidningen. Dom ställde en massa frågor & tog bilder.. Så får väl se tidningen imorgon. Skämms redan nu, för hur jag kommer se ut.. Usch!

Vi cyklade hem till Emma ett tag och kollade på alla bilder vi tagit, sen drog vi ut en sväng igen! :)

Nu sitter jag här och skall snart göra mig i ordning för att möta upp Emma igen!

Här kommer iaf lite bilder! :)










Älskar er ♥ - N.E.E



Vi hörs sen igen!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Älskar dig med!! <3

2010-04-09 @ 00:32:11
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0