Hemma igen

Godkväll bloggen!

Kom hem för ca 1 timme sen, och mina händer är fortfarande genomfrysta..
Har haft en jätte bra dag idag verkligen, ett under är väl att jag inte har fått träningsverk i magen av allt skratt!? :)

Kvällen har bestått av att vara ute. Ovanligt vah? :). Jag och Emma har väl för de mesta stått och snackat m. varann, medans våra "kära" vänner.. har försökt lekt coola?! ;) Men de funka väl de med. Fast dom sita 40 minuterna, var rätt jobbiga.. Jag frös så sjukt mycket. Men när jag äntligen var hemma, var de sjukt sjkönt att få värma sig! :)

Har nu stängt in mig på rummet och lyssnar på musik och chattar med lite kul folk.
Min energi är på topp, så har ingen lust att sova ännu! :)

Föresten: Jag och Emma har snackat lite om de där med energi.. Vi kom fram till att om man har en energi-mätare, så hade nog min exploderat för länge sen pg.a för mkt.. :) Haha!

Dagens outfit;



Svarta enkla leggings - Lindex
Vitt bas linne - BikBok
Vitt längre " större " linne - JC
Svart tröja - Åhlens

Bilder från idag!



Nadja! <33

Fråga mig inte vrf vi är så glada? :)





Tröjan jag kanske skall ha på dansuppvisningen! :)


Vi hörs snart igen! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0