Min Torsdag!

HejHej!

Förlåt för min frånvaro och dåliga uppdatering.. Men har inte funnits någon tid till att skriva, kom precis hem.
Så har bara hunnit sätta mig ner och skall nu skriva om dagen för er! :)

Skolan har väl vart bra, började med gympa och vi körde nån lek typ? Rätt roligt faktisgt :)
Sen hade jag och Emma SO/SV i 15 minuter innan vi skulle ha jour. Måste säga att de var rätt drygt.
Vi har då fått äran att sitta i spelrummet, och de enda man kan göra är typ att sitta o stirra? Eller jo man kan ju alltid spela lite också! ;) Tror ja och Emma kommer bli proffs av pingis innan mogondagen är slut. hah!
De hände väl ett & annat roligt där med, men orkar inte förklara allt! :) Efter skolan stack jag till kusin. Vi fikade lite och pratade om de mesta. Var där i nästan 3 timmar. ;O Tiden gick snabbt. Sen vid 5 tiden stack ja och hade samtal i skolan, de gick faktisgt bra! :) Sen stack jag och mamma och åt lite mat.. De blev onyttiga Max mat.
men de var faktisgt gott och vi fick prata lite. Trevligt!

Skulle egentligen ha vart med Emma nu, men de regnar så vi ställde in allt. Lika bra de, för har ont i magen igen.. ;(

Vi hörs snart igen! :*


Kommentarer
Postat av: clara

tack för idag vännen!

2010-04-29 @ 21:16:34
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0