Snart helg :D

HejHej bloggen! : )

Skolan idag har varit chill. Kommer ni ihåg att jag var värsta Torsdags hataren tidigare i år? Men sen jag bytte klass har de blivit både bättre schema och roligare att vara i skolan. Så numer är Torsdag en dag man mer eller mindre ser fram emot! :) Jag och Emma har för de mesta tillbringt vår skol-dag i bibblan. Slöt iaf vid halv 2 tiden. Då drog jag och Emma hem hit och har nu fikat lite m. bullar och macka! Hihi :) Skall om ca 20 minuter gå mot dagis och hämta lillebror. Skulle egentligen ha sluppit de idag, men eftersom mamma är fast uppe i fastlandet pg.a dedär vullkan-utbrottet på Island är alla flyg inställda.. Så ja ställer upp idag igen! ;) . Blir nog att cykla till en lekplats m. bror idag med! :)

Skall ta massa bilder som ni kan få se senare! ;)

Xoxo


Fina som vi är! Påväg till Stholm, på sportlovet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men usch! jag ser ju hemsk ut på den där bilden!

2010-04-15 @ 15:21:45
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0