Tisdags kväll och detaljer från eftermiddagen

Godkväll!

Ligger här som vanligt i min säng, de har blivit som ett favoritställe nu mera. De är här jag tillbringer all ensam tid.
Med datan i knät såklart! :)

Kom hem för inte så länge sen, sådär jobbigt kalla var mina händer. Kunde knappt knyta upp mina skor.. De sticktes sådär otäckt i hela handen, när man kom i värmen. Hade ändå vantar på mig när jag var ute.

Jag och Emma har iaf vart på ett slags " äventyr" eller vad man skall säga ikväll.. Fast jag vet inte om jag skall gråta eller skratta? Helt sjukt har de vart.. Fast såhär i efterhand kan man nog skratta lite, men just i den sitvationen viste jag fan inte vad jag skulle göra! Haha! :) Långt hemifrån har vi vart , längre än vad vi brukar iaf!

Har valt att inte berätta mer om de på bloggen, utan ni får helt enkelt kika in på Emmas blogg och se om ni kanske hittar nåt mer där?! :)

Här kommer iaf bilder jag lovat från eftermiddagen m. lillebror & Emma! :)
Tänkte även berätta lite mer om vad vi gjorde, till var & en bild!


Påväg till dagis ville jag pröva att cykla på Agges cykel men de gick snabbare att gå..


Emma tyckte inte att henne cykel passade in vid dom andra cyklarna. Som hade varsinn flagga....


... Så jag var snäll och gav henne en fin liten flagga med! :) Finn 2 andra fel? ;)

 
Jag och bror lekte lite på lekplatsen och vi fick oss en del skratt. Tro de eller ej men lill-killen har humor!!


Sen bar de av hemåt igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0