Hejjsan

Kom precis hem ifrån södervärn med Nadja! Känner mig rätt trött nu, efter tidig morgon.. Men de var de värt! :)
Så skall ta de lungt en stund nu, sen duscha! För er som ville veta de..

Vi har vart i söderv. nästan hela dagen idag, fast lite annat har vi också hunnit med! :)
För efter Jespers klass spelat klart semi-finalen som dom såklart vann, så åkte vi hem till dom en stund.
Sen drog vi hem till mig och hämta cykel och så, sen bort till ÖB. Bara för att Jesper lura dit oss.. ; ). Shysst! ha, ha.
Fast egentligen tror ja de var jag och Nadja som hörde fel.. (a) Nåja.. Sen har vi vart och sett bandy sen dess.
Stort Grattis till 6;an på Terra ( Emma,Emelie,Moa m.m ) Som vann!! :) Kul!

Tyvärr förlora 83.. Jag och Nadja fick lust att " sparka huvudet av han framför.... Ha-ha! Fast vi sket tyvärr i de.. ;). Men de kunde han annars gott ha..!

Skall snart hoppa i duschen o ladda för ikväll!

Vi hörs snart igen!



Tack för en trevlig dag, Nadjiis <3



Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha fatta vad kul om vi gjort det :O



Tack själv söötingen! <3

2010-04-10 @ 16:51:35
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0