Uppdate

God kväll bloggen!

Förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera idag, men skall jag vara helt ärlig så har jag glömt bort de helt..
Ingen tid har heller funnits. Sitter just nu upp på Emmas rum och väntar på att hon skall äta kalrt, för att sen kunna gå ut. Vi var på maxi tidigare idag och köpte glass, köpte även en grillad kyckling till mamma och pappa.
Kan bara säga en sak, dendär kyckligen ( eller tuppen som vi kalla den) Har gjort vår eftermiddag. Shiittt vad vi skrattat. Ingen idé att jag berättar, ni kommer bara undra om jag är helt frisk! Tro mig! :)

Låter som att Emma börjar bli klar nu, så skall avsluta här.

Vi hörs senare ikväll!

Xoxo


Se vilken fin bild ja hittade på hennes data.. xD *Bilden tagen precis innan vår musikal i skolan förra året.. hah! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack! detsamma :-d

2010-04-23 @ 19:36:12
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0