Uppdate

Sådär då! Har just fått i mig lite mat. Gott.
Av någon konstig anledning hamna jag i sängen igen.. Men Emma lär jaga ut mig iaf. Tur de, annars hade jag aldrig kommit upp här ifrån! :) haha.

Har haft en seeg känsla hela dagen idag, har inte funnits nå stress eller tempo över huvud taget.
Rätt kul om man tänker efter? Men rätt irreterande för dom jag vart med, som bara vill springa ifrån mig i vissa stunder!
Jag förstår er. ;) Så från och med imorgon , skall jag skärpa mig! :)

Nu skall jag hitta nån tjocktröja sen drar jag ut! Vi hörs senare!

Pussis


Kommentarer
Postat av: Corneliusragna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-02-24 @ 14:03:39
URL: http://corneliusragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0