Udda kille (?)

Godkväll!

Kom precis hem, genomfrusen är jag också! De har väl inte hänt så himla mycket ikväll, fast kul har vi haft ändån.
Som jag och Emma skrattat, märktes att vi vart ifrån varnandra i 1 ½ dag.. Hehe :) Vi kände oss rätt mobbade..
Vi båda två hade mjukisbyxor på oss, vilket inte händer speciellt ofta. För er som inte vet de, så är vi Anti mjukisbyxor tjejer.. Men jag har egentligen inget alls emot folk som har de, utan de är bara jag som verkligen inte passar i det. Inte min stil!!

Måste föresten berätta en sak, som hände ikväll.. Haha! Jag och Emma cykla från Ica Maxi, så kommer de två stycket gående mot oss. Var av en av dom ( Killen, 25 år kanske?) går mot mig. Verkligen mot mig? Jag fick typ nå slags panik kändes de som. Men som tur var, vände han bortåt när han var så nära att ja hållde på att köra på hnm.. Haha! Shitt va jag skratta efteråt. Kan väl påpeka att han stank.. Usch!

Skall börja göra mig i ordning snart och gå och sova.. Känns riktigt tråkigt att behöva gå och sova redan nu..
De är ju inte så där himla jätte kul att skolan börjar imorgon heller najj. Fast de skall bli skönt att få träffa alla igen, sen så är de ju inte så värst många skoldagar kvar innan sommarlovet. Så nu får de gärna rulla på.. Snabbt!

Säger nog helt enkelt Godnatt redan nu!



Vi hörs imorgon, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0