Trevlig kväll!

God kväll bloggen!

Min valborg blev riktigt lyckad, trotts alla motgångar tidigare ikväll.. :)

Vi grillade faktisgt för första gången ikväll, känns som att vi var dom enda som ännu inte hunnit göra de. Men nu har vi gjort de! :) De blev kött och potatis,pommes med massa såser. Jätte gott verkligen. Sen smsa Ida mig och undra om ja ville följa med ut ikväll. Så jag hängde med henne ut en stund ikväll, jätte trevligt har vi haft.
Vi cyklade bort till Oskarsstenen ( stavas de så? ) där de var eld, så vi träffade en & annan där och så. Sen cyklde vi vidare typ runt halva stan kändes de som, kom västa konstiga bilen och börja skrika på oss?? Hah.
Sen cyklade vi hem hit och värmde oss, vi fikte med kladdkaka och pratade om allt mellan himel & jord.

Har just följt henne hem en bit så nu sitter jag här ensam igen..  Saknar henne redan! Stängde in mig på rummet , men skall nog gå ut till alla andra om en stund! :) Hihi.




Tack för en treevlig kväll Idaa! :) <33


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack detsamma älskling, om du undrar så snor jag dina bilder till min blogg om det är okej för jag får inte in mina på datorn :P .. <33333

2010-05-01 @ 11:55:32
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0