Söndag kväll

Godkväll bloggen! :)

Börjar dra ihop sig för sleep time! Men ville hinna med att skriva ett inlägg till först.
Min dag har varit bra, rätt slapp men de behövdes. Nu ikväll har jag och Emma vart ute och träffat lite kompisar här & var. Jag cykla även omkull, eller jag flög kan man väl säga.. Men de gick rätt bra. Tur de! ;).
Kom hem för en stund sen, och har nu duschat och gjort mig i ordning för sängen. Skönt.

Imorgon börjar ännu en skolvecka, till skillnad från dom andra veckorna kommer denhär bli tuff.
Massa prov som skall klaras av, så en stor press har jag kan jag säga. Men såfort dom kommande 2 veckorna är över är de för hoppningsvis lite lugnare! :) Phu!

Behöver all sömn jag kan få inatt för att orka med, så jag säger väl Godnatt nu.

Vi hörs imorgon!


Vi är som vi är! :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0