Solbränna?

Godkväll!

Är redan hemma fast att klockan inte alls är mkt. Rätt skönt de med. Har börjat få ont i min mage igen, tycker lite synd om mig själv. hah!

Nåja min kväll har väl vart bra. Jag och Emma stack iväg efter maten förut, träffade upp The Guys och Linus.
Vi var på CR-B ett tag, sen for vi vidare. Träffade även på Simon & KJ ikväll med, snackade med dom ett tag och jag fick veta ett & annat.. Sen bestämde ja mig för att dra hem.

Alltså en lite konstig fråga? Kan man bli solbränd nu? Haha de låter helt sjukt.. Men jag är helt tomat röd i facet och de sviider. Tror de kom från igår då jag var på hamnen i strålande sol! Känns rätt kul att sommarn inte ens har börjat och jag redan är solbränd.. hah! :)


Kommentarer
Postat av: Markusjeanett

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-08-04 @ 07:53:59
URL: http://markusjeanett.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0