Onsdag morgon!

Godmorgon på er!

Även fast jag vet att många av er läser dehär senare på dagen, så kan de väl vara kul med en morgonhälsning!? :) De blev ju aldrig nåt sista Godnatt inlägg till er igår kväll, men kvällen blev låång, jag hade ont i magen och var tvungen att fixaa massa här hemma & så. Där har ni min anledning!. Haha.

Idag är det iaf Onsdag, om någon av er har missat de? ;) Skola som vanligt, och jag hade lätt bara hoppat över Onsdagen.. Usch I don´t like it. Går till halv 4, men därefter blir de roligare. Ida följer nog med hem hit, sen blir de träning vid 6 tiden. Efter de blir de att bara ta de lungt & se på Andra Avenyn tror jag. Har även ett NO prov idag, hoppas de går bra.. Har haft lite svårt att plugga på de, men den största anledningen var osäkerhet. Har inte haft så stor koll vad man skall kunna? Så vi får väl se.


Vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0