Onsdag

Godmorgon! Ännu en dag med sol verkar vi få. Härligt!

Har inte sovit sådär jätte mycket inatt.. Har haft rätt svårt att somna. Så vi får väl se hur den här dagen slutar?
Kanske somnar på en bänk i skolan? Eller på träningen ikväll? De återstår att se! :)

Slutar vid halv 4 idag, då drar jag och Ida hem hit. Sen vid 6 tiden har vi träning och efter de blir de att börja plugga lite.. Känns hämskt!

Nu skall jag ta mig upp till min garderob och välja ut en Outfit för dagen.

Såg att jag fått en fråga i ett av inläggen igår, så besvarar den här & nu!

Postat av ; Anonym  Inlägg: P18

Sjukt söt i skolan idag, med lockigt hår :) Är de normalt lockigt, eller har du gjort något med det? :) Fint var de iallafall! <3

Svar: He,he tack du! Nej de är inte normalt lockigt, utan har gjort till de lite. Men tack skall du ha, kul att höra! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0