Onsdaag

Tjenixten blogään!! ;)

Förlåt för min kassa uppdatering idag, men har haft annat för mig.

Min dag har varit hur bra som helst! Skolan rullade på som vanligt, lite seg kanske men men.. Jag och Emma fick ett oförberett prov på Engelskan.. Men de gick faktisgt bra, tror jag iaf! Jag och Emma har fått plugga extra mycket i skolan idag, och de krävs flera timmar till innan allt är klart.. Har 5 prov dom kommande 2 veckorna.. Känner en sjukt stor press på de hela.. Efter skolan stack jag och Ida hem till mig´, vi hämtade upp Agge på dagis påväg hem. Han fick plats i cykelkorgen så där blev han plats vägen hem! :) Om ni undrar varför jag hämtar han varje dag typ , så ärre för att mamma är bortrest och pappa jobbar senare på dagarna! :)  När vi kom hem hit åt vi mellis och såg film.
Vi var även inne id vid grannen och lekte med bror och hans kompis på studsmattan. Skojj! ;)

Sen stack vi på träning. De gick väl sådär, måste ja säga.. Vi kan bättre!! Har sjukt ont i huvuder nu, så skall ta lite mat sen duscha.. Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Rubenmaia

Nice site, welcome to my

2011-06-04 @ 15:00:35
URL: http://rubenmaia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0