N.E.E - kväll

Godkväll bloggen!

Kom hem för en liten stund sen, och jag skojjar inte mina händer var helt ömma? Jag kände dom inte, hur mycket ja än rörde dom så kändes inget? Var så smart att jag glömde vantarna hemma, som tur var rädda Nadja mig och lånade ut ett par. Tack, hihi! :) Jag stack som sagt bort till Nadja vid 7 tiden, vi var inne och gick igenom dansen lite. Emma kom också dit sen. Så vi har vart ute mycket, vi har dansat och varit på nån lekplats och haft allmänt roligt. Tack för en bra kväll tjejer! :)

Har precis tagit bort smink och borstat tänderna och de, så nu är de sängen som lockar. Skall lägga mig och läsa igenom engelskan ett tag till, sen blir de att sova.

Vi hörs imorgon!

Godnatt.


Så fort vädret tillåter måste vi göra om den där dagen!! :) <3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack själv! Det måste vi verkligen!! <3

2010-04-20 @ 21:59:50
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emma

Hade en jätte rolig kväll med er, och vi måste verkligen göra om det igen! :) <33

2010-04-21 @ 15:50:50
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0