Naatt

God kväll bloggen!

Sitter här i brors rum och kollar lite på datan, vi 2 kom precis hem från festen. Var tvungen att gå tidigare eftersom det är träning imorgon.

Min kväll har iaf varit bra! Den började hemma vid Ida, O-M-G vad bruun o fiin hon och hennes familj var!
skönt att äntligen få träffa henne igen. Vi snacka, spela spel & hon visa massa bilder från resan. Jätte härligt verkligen! :) Vid 7 tiden, drog jag ifrån henne och hem till Filippa o dom. Där vi sen åt och vi barn har kollat Körslaget.
Blev besviken när Team Mojje åkte ur.. Föresten, ni som såg de. Såg ni mig & August, i den där lilla kort-filmen innan?
Vi var iaf med där! :) Haha.

Skall börja göra mig i ordning nu, eftersom att de blir tidig morgon imorgon.

Från och med imorgon, skall jag ha Godisförbud, ända tills skolavslutningen! :) Good luck?
Får väl se hur de kommer att gå.

Skall även bli skönt att äntligen få komma igång med träningarna igen nu, fast dansen börjar ju inte förs om 1 vecka! Men men.. :)



Hörs snart igen!


Min Ida! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0