Mina tankar!

När en dag har alla förutsättningar att vara perfekt, förstör du allt. När min energi är på topp, försvinner allt när du är i närheten.. Det är bara att inse att de är du som är problemet. Det är du som gör min dag till skit.
Eftersom att du inte förstått att de finns gränser där man brukar stanna upp, så ser jag ingen anledning att hålla tillbaka min ilska och mina känslor... De kokar innom mig bara jag ser dig, men försöker verkligen hålla tillbaka. Så många gånger jag hållit tyst för att inte göra nåt värre, medan du bara kastar orden i ansiktet på mig? Du kommer för lätt undan..
De här är bara början, kanske är dags för alla att få veta sanningen?

Var tvungen att skriva av mig..

Godnatt..


Kommentarer
Postat av: En i som vet vem det är...

Tveka inte, stå på dig! Det är dags att säga till alla hur denna lilla, svaga och obetydliga skit som hon är att få känna på sin egen medecin! Säg som det är till de som inte vet, informera alla om vilken falsk person hon är! Det enda hon gör är att ljuga och är så feg att hon inte kan stå för något hon gör!

2010-04-15 @ 22:15:33
Postat av: Nadja

Du klarar det fint Emilia! Var stark, finns vid din sida! ALLTID! Älskar dig gumman!! <3

2010-04-16 @ 06:48:57
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0