lite Uppdate

Tjenare bloggen! ;)

Fick en ledig stund nu medan Emma äter. Känns som att de blivit som nån " tradition" varje dag att blogga medan hon äter? Ha,ha. Vår dag har varit bra på många sätt men även dålig på vissa..

Vi drog ju som sagt bort till crossbanan efter att ha legat och latat oss i solen, på Emmas baksida med lite glass ett tag! Som ni säkert förstår så kolla vi på cross där, kanske inte så svårt att lista ut? ;). Träffade även på Linus ifrån klassen så vi snacka med han ett tag, trevligt. Vi hade de väl rätt roligt där, men lämnade crossbanan med allt annat än gott humör.. Lite små-bråk, om man säger så..! ( Dock inte mellan mig och Emma! ;) ) Sen cyklade jag och Emma vidare till Ica Wisborg för att köpa bakad potatis till mamma & pappa, men vi hittade inga där så vi åkte till en annan affär som heller inte hade några? Sen visdade de sig att Ica Wisborg hade , så vi fick vända och cykla tillbaka! ;) Ha,ha.

Har ingen cykel längre heller, för lånade ut den till mina kusiners föreldrar som skulle på Dinnersafari. Så får klara mig utan cykel ikväll!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Liie

vem har du bråkat med? :( vad bråkade du om?

2010-04-24 @ 22:29:00
Postat av: Anonym

Bråkade ni med Linus? :P

2010-04-24 @ 22:36:22
Postat av: Emilia " svar på tal "

Nej de är inte Linus!! :)

2010-04-26 @ 06:59:19
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0