känner mig blåst..!

Börjar bli klar med pluggandet inför provet imorgon, känns riktigt skönt faktisgt. Skall bara läsa igenom de lite nu, så de verkligen sitter. Skulle egentligen ha gjort klart min Kemi-inlämning som skall in imorgon, men hade tydligen fått med mig fel bok hem.. Smart vah? Därmed min fina rubrik.

Snart blir de mat, och sen kilar jag iväg till Nadja, så de blir nog bra dä! :)

Vi hörs om en stund.


Bild från skolavslutningen förrå året, då de blev en liten dans-uppvisning som avslutning på terminen! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan få skriva av min inlämmning om fotosyntesen (biologin) i skolan imorgon om du vill, haha du e inte blåst isf är jag 100000 gånger värre! <3333 puss!!!! <33333

2010-04-20 @ 20:29:41
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0