Jag har att göra!

Min förra data hade jag fullt med bilder på. När jag sen bytte till den jag har nu, så sparades alla bilder och allt annat som fanns på den hårdisken på min brors data. Jag som då älskar att spara på bilder och sånt har då ett par gånger lagt ner tid till att leta igenom hans data för att hitta dom här bilderna. Utan resultat. Men idag när jag och Emma letade, hittade vi en del utav dom iaf. Så jag är gláa nu! :) Har då fått lägga över alla bilder till min nuvarande data och skall nu sortera alla bilder i rätt mapp eller vad man skall säga, så att de blir lättare att hitta dom sen! :) Kan då påpeka att de är sådär 1500 bilder, vi snackar om! Så jag har lite att fixa med, de kan jag lungt säga!

Kommer att bjuda på massa bilder här i bloggen senare, idag eller någon annan dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0