Imorgon åker vi!

Godkväll bloggen min!

Har inte blivit så många inlägg idag, men jag har verkligen inte hunnit.. Har gjort så himla mycket annat, så jag prioreterade bort bloggen för ett tag!

Nadja kom iaf hit förut och vi snacka om de mesta, sen vid 7 tiden cykla vi till dansen. Känns bra att vi gått igenom dansen lite mer nu, men kan inte riktigt allt ännuu.. Men får köra hårt efter lovet och lära mig allt innan uppvisningen , den 8 maj! :) Men konstigt nog var cykel-vägen hem jobbigare än dansträningen typ? Haha, hade typ motvind.. :P
Ajja Tack för en bra kväll iaf, nadja! <3.

När jag kom hem packade ja de sista, sen hoppa jag i duschen. Just nu sitter jag här i sängen, och väntar på att få stänga ner här. Ska ju upp tidigt imorgon..

För imorgon vid 07.05 går båten mot Nyneshamn, sen har vi typ en halv dag på oss att hitta på nåt i Stholm.. Sen vid 5 tiden, ska vi på en ännu större båt.. Fast där ska vi typ stanna i 2 dagar! :)
Vi ska på Kryssing till Finland. Sen på Lördag får vi en heel dag i självaste Finland, så då får vi väl se vad som händer! :) Kommer inte bli så mkt inlägg, eftersom datan kommer vara kvar hemma.
Men ett & annat mobil inlägg blir de nog! :)

Annars hörs vi på Söndag-kväll igen!


Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Gardoda

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-04-01 @ 11:21:58
URL: http://gardoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0