Home sweet Home!

Hej på er!

Har verkligen saknat dehär att kunna blogga som vanligt.. Att mobil-bloggar är inte alls lika kul!
Så nu ska jag sätta fart och uppdatera lite mer! :)

Jag har iaf haft en helt fantastisk resa. Vi åkte tidigt i Fredags morse, men med lite sällskap av Ida blev den långa båtresan lite kortare! Sa även Hejdå till henne, eftersom hon nu är påväg till Turkiet. kommer sakna henne.. Men du har de nog bra där borta! :) <3 Får se till o träffa henne när hon kommer hem om en vecka, brun & fin! ;)

Fredagen gick åt till att gå på Ikea och ladda inför kvällen. Vid 5 tiden gick båten / kryssningen. Kände mig som hemma redan första steget in på båten. Jätte trevligt & mysig båt var de verkligen. Vår Hytt hade vi ett stort fönster där vi hade utkik över hela " Promenaden " som de kallades. Där de var fullt med affärer & resturanger. Så där kunde man sitta och spana in en& annan ;). Vi gick runt och såg vad som fanns sen blev de mat. Buffé var de som blev den kvällen. Sen blev de schow mitt i natten! :).

Lördag: Vi vakna vid halv 11 tiden och gjorde oss då i ordning för en dag i Helsingfors. Vi åt mat och gick o kolla i affärer. Vi besökte även en kyrka. ( bilder finns nedan. ) Det var verkligen hur mkt snö som helst där, och isen på vattnet var ca 3 dm tjock.? ;O. Desutom spö regna de, så en varm dusch när vi kom tillbaka till båten var inte mer än passande! :) . Blev sen mat, schow och massa annat kul! :)

Söndag: Gick upp tiidigt och gjorde oss i ordning. Packade även ner de sista och åt sen frukost. Samuel och jag spelade även lite air hockey för sista gången. Sen blev de att gå i land. Vi åkte och köpte en husvagn i Haninge haha! Sen mot båten. Vi åkte samma båt som Team Mojje från körslaget, Tv var där o spelade in. Så vem vet, kanske syns lite på Lördag!? Om de är bra eller dåligt, vet jag inte?! haha :) Direkt när vi kom hem, åkte vi till farmor &farfar och åt påsk mat. Blev även påsk-äggs-letande. Alltid lika skojj! ;) Kände mig helt prpp mätt när jag jag åkte där ifrån!
Sen när jag kom hem , var jag med Emma! Skönt att träffa henne igen! :) Så jag kom typ hem precis.

Känner mig helt slut nu, efter en helg med massa kul!
Har verkligen haft en mysig helg tsm med familjen! Love it!.

Ska nu bädda ner mig i min egna säng, ska bli riktigt skönt och bara sova. Blir en rätt tidig morgon imorgon med.
Men de tar vi då! :)

P.S Eftersom jag är såå trött orkar jag inte läsa igenom allt och sammanfatta dehela.
Så ni får den långa historian på en gång! :) Hoppas ni orkar läsa!

Godnatt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0