Hej Hej!..

Fick mer eller mindre stressa hem från Emma förut, men eftersom vi skall träffas mer ikväll var de ingen fara!
Var tvungen att hinna hem och damsuga rummet innan gästerna kom, som tur var hann jag! :) När jag skulle cykla från Emma förut, insåg jag efter halv vägen ungefär att jag glömt min mobil hemma vid henne, så de var bara att vända om de! Så kan de bli, när man stressar för mycket! ;)

Jag och Emma har iaf haft en jätte bra dag, trotts att vädret inte vart på topp. De har ju inte blivit så mycket " ute " för oss idag om man säger så.. Men de har funkat bra ändån . Vi har underhållit oss med att se film, bakat , spelat spel och haft almänt roligt! :) Måste säga att våra Kladdkaks-muffin blev riktigt goda!

Nu skall jag snart börja fixa mig lite , för att sen vara klar för att gå ut! Efter maten.



Vi bjuder iaf på oss själva! :) ( Kort ifrån båtresan/Stholm! )


Vi hörs snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0