Fredag!

Då börjar äntligen den här veckan gå mot sitt slut. Så skönt. Har verkligen vart trött hela veckan och bara känt att de mesta vart fel.. tråkigt. Men efter en helg med vila blir nog nästa vecka super! :)

Men har trotts allt vaknat med bra humör idag! Känner mig pigg,utvilad och allmänd glad!! :)
Så skall de va, tkr jag.

Skolan idag lär väl gå undan, börjar med Tyska, sen matte och efter de skall jag och Emma ha jour.
De krävs liksom inte så mycket att bara sitta o stirra på alla där inne.? haha! :) Men rätt kul de med.

Skall börja fixa mig nu, vi hörs efter skolan! ;)


Vi är som vi är... ;)


Kommentarer
Postat av: A

go morron (:

2010-04-30 @ 07:36:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0