Första skoldagen, den här veckan.. :)

Hej på er!

Då var veckans tråkigaste skoldag över. Min dag har varit bra men seeg. Har kännt mig trött och kom inte riktigt igång.. Men efter en gympa timme var min energi på topp igen! :) Men då var de bara en lektion kvar.. hehe.
Vid lunchen drog jag,Saga och Emma till Ica Wisborg och köpte lite lunch, då skolmaten inte var så lockande..
Vi träffade på värsta läskiga gubben, han var lång och stirrade sjukt mkt.. Haha! :) Vi satt sen i solen och hade roligt, häärligt speciellt när solen vart framme hela dagen! :D

Slöt skolan vid halv 4 och cyklade då hem med Emma, fick även lite sällskap.. :)

Skriver snart mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0