Dryg dag och inställda planer!

HejHej!

Den här dagen har bara vart såå lång. Skolan har väl vart OK förutom att jag känt mig så trött och allt har bara varit fel..! Hade även NO prov idag, kändes väl rätt bra. Så vi får väl se. Skulle egentligen ha vart med Ida idag, men hon var sjukt.. Så träningen och allt blev tyvärr inställt. Krrya på dig gumman!! Så de första jag gjorde när ja kom hem var att snabb städa mitt rum, de behöves kan jag säga. Som de såg ut, som värsta bombnedslaget! Helt seriöct, hate it. Men nu är de finfint igen! :)

Vi hörs om en stund igen! ♥


Haha, bild från att vi åkte skidor med vår AE i skolan..! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjukt söt du är! :*

2010-04-28 @ 18:23:11
Postat av: Liie

Att hon är :) söt :love:

2010-04-28 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0