Dålig dag.

Hej på er!.. igen.

Snacka om att min dag har varit tråkig.. haha. Säger väldigt sällan att jag haft en tråkig dag, faktum är de att alla dagar brukar vara rooliga. Men idag har allt värt säämst. Vet inte om jag vaknat på fel sida eller om allt bara vart fel? Men nåt är de.. För nu börjar jag även få ont i magen?? hah, helt sjukt!

Har iaf ätit lite mat, blev nå kassler och pressad potatis jätte gott. Ben en vän till familjen åt också här, trevligt.
Sitter nu här på min vanliga plats t.om favorit plats.. Sängen! :) Alltid lika skönt att bara kunna sätta sig här och ta de lungt. Me like!

Vi hörs snart igen!


Gamal bild! Tagen från Bulgarien -07. Se mitt bruna håår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0